Livets sköra blomma

En blogg om ångest, social fobi, PCO och kämpandet att ta sig därifrån...

Upp som en sol, ner som en pannkaka

Kategori: Dec 13

Fyra  härliga dagar fick jag. Naiv är jag nog. Dum är jag också. Drog inte i handbromsen trots att jag såg bergväggen långt innan den skulle komma.
 
Fyra dagar av uppskattning, av förståelse och av connection. Fyra tumultartade, glada, dagar. Dagar fyllda av spänning och lust. Dagar där jag inte förstod mig själv och mitt agerande. Dagar där jag bara körde utan att tänka så mycket. Jag gick nog in för hårt, med för mkt av mig själv. Det var nog jag som avskräckte dig. Förlåt!
 
Nu är bingolottos nyhetsbrev det enda jag får som plingar på telefonen. Okej, ett och ett annat från Hemköp eller annat matvaruställe också.
 
Tomheten av något som jag trodde kunde leda någonstans. Kemin mellan oss. Nu bara tomhet och ledsamhet. Känner mig apatisk och har noll lust. Hoppas på att nästa pling är från dig. Så lär det aldrig bli...Inser det mer och mer. :(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: