Livets sköra blomma

En blogg om ångest, social fobi, PCO och kämpandet att ta sig därifrån...

Livet

Kategori: Dec 13

Livet kom emellan. Ni kanske undrar vad som hände med lägenheten, jobbet och ångesten?

Idag borde vara en dag jag skriver det på. Har pratat med en över nätet via skype. Har aldrig hänt förut men när personen tog kontakt med mig så kände jag "Nu kör du, vad har du att förlora?". Tur var väl det för på andra sidan skype satt en härlig kille som har jättemkt gemensamt med mig.

Har f.ö flyttat till dne där lgh jag tittade på. Jobbar och det går bra. Mkt bara men så är det. Ångesten i vardagen är lägre och det är så sjukt skönt.

Nu ska jag bara njuta och se var detta samtalande över nätet för mig. Det blir som det blir. Tänker iaf inte göra mig till. Bara vara mig själv.
 
 
Tänk att det går att jobba sig upp till en fungerande vardag. Steg finns kvar men ändå. Jag har kommit långt. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: