Livets sköra blomma

En blogg om ångest, social fobi, PCO och kämpandet att ta sig därifrån...

Jordens största idiot

Kategori: Dec 13

Det är jag det. Fan att min stora käfta alltid ska glappa innan jag tänker efter. Det gör ju att man säger saker som man inte alls menar. Förstår inte ens hur jag kan säga vissa saker. Är det mitt undermedvetna som talar eller varför gör jag detta?!

Nu tog det med sig att han med stort H aldrig mer vill prata med mig. Jag är förkrossad. Ja, jag fattar inte hur jag kan ta det så hårt när jag inte ens träffat hnm. Mår kasst som fan. Knappt jag orkade till jobbet. Vill liksom bara höra hans röst och be om ursäkt. Vill få honom att inse hur mycket jag tycker om honom. Hur gör jag det? Hur fan gör jag.

Skiter tom i om jag ser ut som en idiot för att jag försöker för mkt. Vill inte släppa. Tänker inte.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: