Livets sköra blomma

En blogg om ångest, social fobi, PCO och kämpandet att ta sig därifrån...

När planerna rämnar och ångesten finns kvar

Kategori: Sep 12

Vill börja detta inlägg med ett FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!
 
Så, nu har vi det ur världen. Nu kan vi fokusera på min stora jävla ångestklump som ligger i magen och gör att illamåendet står långt uppe i halsen. Varför detta?
 
Jo, jag hade gjort planer inför min första praktikdag. Planer som lät mig komma igång smått och som lät mig behålla tryggheten. Dessa planer har rämnat. Nu måste jag träffa många fler människor, jag måste vara på ett ställe jag inte känner till och jag inte vet var toaletten finns på. JAG KOMMER ATT DÖ! Japp, det kommer jag. Avlida, pladask på golvet. Svimma, eller kräkas rakt ut.
 
Vi avslutar som vi började FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN oxå... :/

Kommentarer

  • Camilla Lindgren säger:

    Ja, fy fan. Jag hatar när något spräcker ens bubbla av kontroll. Fick den nyss exploderad också. Blottad för ångesten och otrygg. Skit!
    MEEEEN PEPP, PEPP. Du klarar det. Fokusera på något du tycker om och som jag brukar göra , stänger av allt, spelar zombi och försöker göra det där otrevliga utan att tänka.

    Svar: Stackars oss. Det är så jävla instabilt när den där bubblan spricker. Tack för peppen och pepp tillbaka till dig! Ska försöka få magontet att släppa här. Tårar ska få rulla också. Jag har slutat hålla tillbaka dem!
    Livsblomman

    2012-09-14 | 10:38:18
    Bloggadress: http://clpicture.blogg.se/

Kommentera inlägget här: