Livets sköra blomma

En blogg om ångest, social fobi, PCO och kämpandet att ta sig därifrån...

Medgångar

Kategori: Sep 12

Praktiken har varit så förbannat underbar! Det går så bra att jag är förvånad. Har lite problem med ångest men det är marginellt.
 
Igår utmanade jag mig bland folk också. Det gick alldeles ypperligt. Det brukar göra det om jag får vara själv utan någon med mig på utmaningar. Nästa utmaning måste kanske vara med någon annan? Får fundera lite :)
 
Jag lever iaf, men det är mycket nu så bloggen blir lidande.

Kommentarer

  • Camilla Lindgren säger:

    Det låter ju härligt! Tänk vad man kan bli förvånad då det största hindret kan bli den bästa medgången och framsteget :) Så glad att det går bra för dig. Det är kul att läsa. Fortsätt kämpa och sköta om dig. Kram

    2012-09-22 | 09:43:25
    Bloggadress: http://clpicture.blogg.se/

Kommentera inlägget här: