Livets sköra blomma

En blogg om ångest, social fobi, PCO och kämpandet att ta sig därifrån...

Ett brev som förändrar

Kategori: Maj 12

Fick ett brev i postlådan. Ett brev från kurator. Hen skrev att pga ändrade arbetstider var hen tvungen att avboka mitt möte. Hen fortsatte sedan med att OM jag behövde kuratorshjälp efter sommaren så skulle JAG höra av mig.

Ehm, ja. JAG BEHÖVER DIN HJÄLP. Är du helt tappad bakom en vagn? Jag kan inte jobba. Jag kan inte gå på fest och jag har fortfarande måttlig ångest i folksamlingar.

Nä, men tydligen är jag ju frisk nu. Eller iaf välmående. Jo, pyttsan.

Får kurator verkligen göra såhär? Bara putta ut mig. Jag får försöka finna mig en annan kurator. En som inte kommer ändra om sitt arbetsschema.

Åh, måendet sjönk just en bit!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: