Livets sköra blomma

En blogg om ångest, social fobi, PCO och kämpandet att ta sig därifrån...

Förbannade liv!

Kategori: Mars 12

Jag vet, jag har inte en enda jävla läsare. Men vet ni vad, det är rätt skönt.

Här kan jag spy ur mig all galla. Jag kan kräkas över hur inåthelvete jobbigt det är att vara jag, och det är INGEN som kommer och klappar mig på huvudet. Ingen säger; Ja, men livet är sådant. Alla människor har det jobbigt.

Jag kräks på sådana människor. Om nu alla har ett liv som mitt, hur kan det då vara så att INGEN förstår mig? Svara på det. Ja gör det...gärna NU!

FY FAN vad jag skulle vilja byta liv med någon.

Och till sist. Livet blir inte alls vad man gör det till. Nä, för om jag skulle få bestämma så skulle jag inte ha allergier, oro, ångest, PCO, matproblem, viktproblem, ont överallt, huvudvärk m.m. SÅ DET SÅ!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: