Livets sköra blomma

En blogg om ångest, social fobi, PCO och kämpandet att ta sig därifrån...

Plötsligt bara uppenbarade han sig! :O

Kategori: Juli 12

Hej bloggen och alla miljarder läsare. Närå, skämt å sido, men jag behöver ert råd. Om det nu finns någon att rådfråga här? Det går lite upp och ned med statistiken.
 
Det är nämligen så att jag idag ramlade in på ett forum. På detta forum såg jag en intressant tråd. Jag klickade och fick se att den som skrivit var en oerhört söt/snygg man i MIN ÅLDER (typ totalt omöjligt). Jag fortsatte läsa i tråden och jag insåg att vi hade lite gemensamt. Jag gick vidare till hans blogg och här sitter jag nu och småler för mig själv. Jag tänker att, honom borde jag träffa, shit vad snygg han är.
 
Nu till problemet. Nummer 1 (the obvious) jag har en jävla ångest som sätter käppar i hjulet för att jag ska kunna gå på dejt med någon (om det nu ens skulle gå så långt). Nummer 2, OM jag nu skulle ta kontakt med denna man, vad skulle jag skriva? "Hej, jag såg din tråd på xx och så såg jag din bil. Du är sjukt vacker. Jag läste och insåg att du mådde dåligt på liknande sätt som mig och så gick jag in på din blogg och läste och där har jag nu suttit fast i 45minuter. Jag skrattar med dina inlägg, det rycker lite i "snygghetstarmen" ;), och jag tänker att fan vad du skulle bli en bra karl till mig"
 
Alltå förstår ni mitt problem eller, varför kan denna man inte bara ha amlat in i mig på annat sätt? Är det här ett tecken eller? Ska man ta kontakt eller ska man låta det bero? Vad gör jag?
 
Det som talar emot är att denna man har en katt, jag är allergisk. Ja, ni ser, ingen id´e att göra något...Men det känns bra i magen och det rycker lite *nivetvar*. WHY? Det här är konstiga känslor för mig. Jag kan inte hantera det.

Kommentarer

  • Camilla säger:

    Låter ju jätte spännande!
    Tycker absolut du kan ta kontakt. Börja försiktigt bara med de gemensamma sakerna ni har.
    Är ju bara bra om du vågar vidga dina vyer och utmana dig. Och vilket plus om han är en snygging :)
    Sen kan man aldrig förutspå framtiden. Bara göra ett försök . Att försöka en gång är ju bättre än att aldrig försökt.

    Svar: Vi får se, måste grubbla lite till ;).
    Livsblomman

    2012-07-26 | 23:45:01
    Bloggadress: http://mammatrollboll.blogg.se

Kommentera inlägget här: