Livets sköra blomma

En blogg om ångest, social fobi, PCO och kämpandet att ta sig därifrån...

Jag vill bli FRISK nu!

Kategori: Jan 12

Det visar sig att det kanske är mitt fysiska mående som är problemet istället för det psykiska. Det kanske är så att mitt psykiska mående är orsakat utav kroppslig obalans. Varför blir jag förvånad? Men ska man få social fobi och panikångest pga fysiska problem, eller är det fysiska problem som många säger beror på det psykiska?

Är du förvirrad?! JAG MED, och då lever jag i skiten.Vad är det för fel på mig egentligen, kan jag någongång få det svart på vitt??? Hädanefter ska jag i alla fall skita i ångesten och skylla på det fysiska. Kissar jag på mig, är det min kropp som reagerar på något. Kräks jag är det samma sak. Ja, så ska jag hantera det!

JAG VILL BLI FRISK NU!

En bra sak med att vara konstaderad sjuk är att man kan skylla symptomen som visas på den diagnos man fått. Alltid något positivt, eller?!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: