Livets sköra blomma

En blogg om ångest, social fobi, PCO och kämpandet att ta sig därifrån...

Livet rasade innan.

Kategori: Dec 12

Försiktighet, skit samma om ni vet vem jag är. Vad har ni för glädje av det?

Igår brast det. Du pratade om hur dåligt du mår om hur du vill bli frisk. Idag är du som vanligt. Sjukdom, visst men glömskan. Omväxlingen, den är värst!

Igår sa du saker som fick det att brista hos mig. Åkte i panik till en vän som inte var hemma. Hennes karl låste upp huset åt mig. Jag kollapsade, hos hundarna. Jag grät och grät och grät. Några timmar senare åkte jag. Behövde ett tryggt tak. Jag fick det. Jag har ett.


Panik, men spela normalt. Allt är fan fasad och hela livet är ett spel. Jag har dragit nitlotten. Föll, faller. Jag dör nu.


Flytta, måste flytta!




Kommentarer

  • Camilla säger:

    Kram till dig.
    Det är så tråkigt att läsa att det är extra jobbigt nu.
    Hoppas att du har någon i din närhet att prata med.
    Kom ihåg att du får maila mig när du vill också!
    Vi har olika historia men kanske kan jag förstå lite ändå om den där gråa världen som alltid tycks hänga som en slöja över livet.

    Jag hoppas du hittar lite ro inatt och att du får andas ut en massa ångest. Att den bara flyger iväg bort från dig.
    Du kommer hitta din väg en dag och den leder nog dig rätt och till det liv du förtjänar. Ett gott liv!

    Styrkekram!

    Svar: Tack för kramen, den behövs.
    Livsblomman

    2012-12-02 | 01:42:21
    Bloggadress: http://camillasjolander.blogg.se

Kommentera inlägget här: