Livets sköra blomma

En blogg om ångest, social fobi, PCO och kämpandet att ta sig därifrån...

Med darr på publiceringsknappen

Kategori: Aug 12

Jag hatar när du är såhär. Skäms när vi får besök och du beter dig. Eller det är inte du, det är alkoholen, men du har hävt i dig den. Jag hatar dig för det. Avskyr att du gång på gång lovat att inte dricka.

En editerad händelse stod här, men jag tog bort den med tanke på darret och det privata. 

Jag hade ingen att dra till i flera månader. Ingen tog emot min sorg och ledsamhet dit jag åkte. De förstod inte. De levde sitt egna liv. Till och med de var sura på mig. Jag var tvungen att göra som jag gjorde. Jag VAR TVUNGEN!

Jag hatar dig! Jag gör verkligen det, men jag tror inte att du förstår.

Tror inte jag publicerar detta. Kanske att någon idiot får för sig att kolla upp vem som driver denna blogg. Kanske att jag skadar oss mer. Jag publicerar nog inte. Inte idag den 11 augusti i alla fall. Jag vill, jag behöver hjälp. Men hur och var kan jag få den.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: