Livets sköra blomma

En blogg om ångest, social fobi, PCO och kämpandet att ta sig därifrån...

Den som livet bär, bär inte livet!

Kategori: April 12

Folk gillar inte att läsa en blogg om krämpor. Folk gillar att läsa om fejkade uppmålade världar där allt är en dans på rosor. Livet är ingen dans på rosor och således inte denna blogg heller.

Fortsätt leva i er låtsasvärld, jag lever i min riktiga. Idag regnar det i den, men i låtsasvärldarna är det säkert bara rosa moln på himlen. Så är det alltid! *kräks*

Kommentarer

  • Camilla säger:

    Hej. Tack för kommentaren på min blogg.

    Ett + att äntligen en som kan förstå den gråskaliga världen hittade min blogg.

    Och instämmer med ditt inlägg ovan. Inte många bloggar som handlar om den riktiga världen. Rosaskimmrande ska det va enligt majoriteten.

    Kul att Du vågar och vill blogga om din värld. Den är mer intressant i mina ögon iallafall än alla de andra bloggarna som handlar om dilemmat över vilket nagelack som är säsongens hetaste :P



    Ett steg i taget, det är vad man måste ta. Trots att varje dag ger en träningsvärk pga alla motgångar och hur svårt det är att ta de steget så får man bara lov att fortsätta. Man lever ju för något ändå, är det man får påminna sig om.



    Ska spana in din blogg lite mer nu.

    Ha en trevlig veckostart :)

    2012-05-14 | 10:50:49
    Bloggadress: http://mammatrollboll.blogg.se/

Kommentera inlägget här: